وبلاگ من

  • ۱
  • ۰

وزیر دفاع: جنگنده بومی قاهر سال آینده پرواز می‌کند/ توقف رزمایش‌های نظامی معنا ندارد/ از عملیات‌ هوایی روس‌ها در سوریه کاملا پشتیبانی می‌کنیم

سردار حسین دهقان در گفتگو با فارس:
:small_blue_diamond:توقف رزمایش‌ها امری بی‌معناست. امسال رزمایش برگزار نشده‌ای نداریم و حتی تست‌های‌مان را هم هیچ وقت معطل نکرد‌ه‌ایم.
:small_blue_diamond:در بحث صادرات تجهیزات نظامی هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستیم. البته حتما با اسرائیل و آمریکا کار نخواهیم کرد.
:small_blue_diamond:تا تاریخ سوم خرداد سال آینده تست‌های عملیاتی‌ سامانه موشکی بومی باور۳۷۳ به طور کامل در میدان انجام خواهد شد.
:small_blue_diamond:به هیچ کشوری پایگاه و نقطه استقراری نخواهیم داد اما در موضوع سوریه با روس‌ها همکاری می‌کنیم و این همکاری تا زمانی که شرایط میدان اقتضا کند، ادامه خواهد داشت و ما کاملا برای پشتیبانی عملیات‌ها در سوریه از آنها حمایت می‌کنیم.
:small_blue_diamond:واگذاری پایگاه، یعنی اینکه شما نقطه‌ای را در اختیار کشور دیگری بگذارید که در آن صورت مثل سفارت آنها حساب می‌شود و از صفر تا صد آن توسط خود آنها و برای اهداف امنیتی و نظامی خود آن کشور به کار گرفته خواهد شد نه کشور میزبان. لذا این موضوع هیچ وقت در کشور ما مطرح نبوده است.
:small_blue_diamond:در گذشته عمر و دوام‌ ماهواره‌های ما حدود ۹۰ روز بود اما امروز به ۲سال یا بیشتر رسیده است.

:small_blue_diamond:۳ ماهواره آماده پرتاب داریم که اوایل سال آینده در مدار قرار خواهند گرفت.
:small_blue_diamond:دو دستاورد مهم یعنی تانک پیشرفته بومی «کرار» و بالگرد ملی «صبا ۲۴۸» بزودی رونمایی می‌شود.

  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • محمد فاضل حاجی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی